Veel gestelde vragen

Kan ik met creditcard of pin betalen?
Ja, dat is mogelijk. Graag van te voren aangeven bij het reserveren. Voor een betaling met creditcard komt er een toeslag van €2,50 euro bij.
Verloren voorwerpen?
Wanneer u denkt spullen kwijt te zijn in een van onze taxi’s, kunt u telefonisch of per email contact opnemen met de centrale.
Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Nadat u een reservering hebt gedaan, ontvang u van ons meteen een kopie van uw reservering per email. Vervolgens krijgt u van ons een bevestiging via email/sms/bellen.
Hoeveel personen mogen in een taxibusje vervoerd worden?
Maximaal 8 personen.
Hoeveel personen mogen in een taxi vervoerd worden?
Maximaal 4 personen.
Beschikken jullie over kinderzitjes?
Ja, wij beschikken over kinderzitjes. Graag bij het reserveren aangeven.
Ophalen vanaf Schiphol?
Nadat u een reservering heeft gedaan voor het ophalen vanaf Schiphol, kunt u na het landen op Schiphol telefonisch contact opnemen met de centrale (voordat u uw bagage ophaalt). De taxi zal binnen 20 minuten op Schiphol zijn. Vanwege de drukte op Schiphol halen wij onze klanten op bij vertrekhal 1, 2 of 3.
Heeft Taxi Centrale Rijnsburg een eigen taxicentrale?
Ja, wij beschikken over een eigen centrale die 24 uur bereikbaar is.
Accepteren jullie ook op rekening rijden?
Jazeker, achteraf wordt er een factuur opgesteld van de ritprijs die u binnen 14 dagen kunt overmaken. Hierbij geldt weer dat u dit van te voren moet aangeven bij het reserveren.
Ritprijs vooraf vaststellen?
Telefonisch of per email kunt u informeren naar de ritprijs om achteraf niet meer voor verassingen te staan.
Zijn de prijzen persoonsgebonden?
Nee, de prijzen zijn per taxi of taxibusje.
Zijn wij verzekerd in uw taxi?
Ja, tijdens de rit zijn alle passagiers verzekerd. Dit geldt zolang u in de taxi zit. Buiten de taxi bent u afhankelijk van u eigen verzekering.
Bewaren jullie mijn vertrouwelijke informatie?
Nee, nadat de reservering is afgerond wordt alle vertrouwelijke informatie verwijderd van onze server.
Wanneer kan ik gebruik maken van de vaste tarieven?
Om gebruik te maken van onze vaste tarieven dient u minimaal 4 uur van te voren uw rit te reserveren.

Informatie aanvragen

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op!

  • Eerlijk en deskundig advies
  • Snel antwoord op uw vragen
  • Een gegarandeerd hoge service